Saturday

New year wish~~~~新年愿望

好,还是用回中文写吧。不然就生锈了。

大家新年快乐!

我现在独自一人和我的小狗Pari在家。 最近都觉得好累啊,可能觉得人开始老了~~~

新的一年,愿望很多,最希望就是抽空多写一些故事吧。。。

跟大家分享一下我最近拍得一些生活照:

Some recent pictures to share....^^


Yummy steak at bugis!

steak

看起来不错吧? 我最喜欢的西餐厅了!有我觉得最好吃的牛扒! 5分熟哦。嘻嘻。

My favourite steak at bugis paco~~~~~~

Stunning Sunflowers!
sunflowers

这个是我偶然在网上看到的。觉得让人屏息呢。

好漂亮啊!真希望可以和深爱的人在花田里漫步,跟那电影一样!好浪漫~~~~ 明年吧,等到花季的时候,再策划一下~~~

This picture reminds me of the Bangkok Lopburi sunflower field...So romantic~~~~~~

Us- on the way to shopping~~~

us-dec2009-intrain

用我的iphone拍的。看起来有点不象我。最近很少拍照。因为觉得自己“越来越有内涵”了。啊~~~~~

taken with my iphone (I love iphone!) Don't look like me ler...haha

好喜欢苹果牌的新电话!阿翔也买了一个。我们一起用, 一起玩游戏,哈哈。童心未泯哦,哈哈

Sleepy Pari- the big mouse

sleepy pari

Look at our cute Pari, he is trying so hard to open his eyes and he looked like a big mouse...haha.Recently I didnt spend much time with him, feel guilty ler....So sori...

我的狗很像老鼠噢,好可爱。可是最近都没有时间陪他,希望他不会介意啦。虽然每天迟会的时候,他会叫几声,表示抗议。哎,我也想在家里陪你啊。

Nice House!
Nice house~~
Lastly, my parents moved into a house temperaily. Nice house!

家里人刚刚搬进一间房子暂住。很美呢~~~给你看看~~~

明天要去圣淘沙,希望不会很热~~~晚上,吃肉骨茶还是吃山瑞好呢?哈哈,看来我的减肥计划又泡汤了~~~

2 comments:

JanStar said...

Nice pics, Violet! The steak looked real yummy indeed, what is the name of the Restaurant? I wanna go try also. :P

Blossom said...

hi Janet,
It's the Ma Masion Japanese restaurant...very nice! Their hamburger steak also yummy!Five star rating,haha